Leave Your Message

Agente di rinfurzà di l'interfaccia multifunzionale - Q1

adesivo à l'acqua; adatto per pavimenti a base di cemento, pavimenti non assorbenti, pavimenti a base epossidica e pavimenti peeling sabbia.

    Vantaghji di u produttu

    .Modificazione di a superficia: Migliurà a capacità di grafting di superfici inorganiche à materia urganica è migliurà l'aderenza autolivellante.
    .Bona permeabilità: Basatu nantu à u principiu di u sistema radicali, a piccula emulsione di molècula preparata da u metudu inversu hà una prufundità di penetrazione forte è migliurà efficacemente a forza di fundazione di u pianu.
    .Altu cuntenutu solidu: più altu ch'è l'altri prudutti nantu à u mercatu, cù ingredienti più attivi è effetti più impurtanti.
    .Migliuramentu cuntinuu: L'acceleratore di cristallizazione induva rinforza continuamente a forza di a capa di basa, riducendu assai u risicu di scavatura è cracking.

    Introduzione di u produttu

    L'agente di l'interfaccia quattru-in-unu usa l'emulsione di alta durezza cum'è u trasportatore di basa. Pò esse usatu in pavimenti epossidichi, in pavimenti di tile, per rinfurzà i pavimenti di sabbia, è cum'è un agentu d'interfaccia generale. A nova generazione di l'agente d'interfaccia rinfurzata Q1 usa u metudu di fase inversa per preparà l'emulsione composta di monomeru duru. L'emulsione hà una dimensione di particella più chjuca è una permeabilità megliu. Aumente a velocità di oxidazione è a forza vene più veloce. A nova formula aghjusta l'aziridine cross-linking agent. Ottene proprietà fisiche paragunabili à l'epoxy à l'acqua. Dopu a curazione, ùn hè micca a paura di a corrosione da i solventi organici, cum'è u xilene, è pò esse usatu per un primer autolivellante. Nisuna cracke serà visibile dopu à mischjà cù l'acqua in una proporzione di 1: 1. A nova formula aghjusta un acceleratore di induzione di cristallizazione per rinfurzà in modu sustenibile è stabile a capa di basa.

    Usu

    Ambiente di usu Rapportu di diluzione Dosage di riferimentu Effettu
    Pavimentu di tile 1:3 400-600 m2 Senza appiccicà à i pedi, senza peeling
    Pavimentu di cimentu 1:2 600-900 m2 Nisuna sabbiatura necessaria
    Pavimenti in epossidicu/poliuretano Ùn diluted with water 200-300 m2 Adatta per i pavimenti dopu a penetrazione di epossidichi
    Pianu di sabbia 1: 0,5-1 40-80 m2 Migliurà a forza di a superficia